Primăvara acasă

 Dacă ne-am permite, m-aș bucura să le pot achiziționa și să aduc un surplus de veselie și utilitate în căsuța noastră cu aceste obiecte:

față de masă-46 lei

sau traversă de masă-18 lei

bombonieră-20 lei

solniță și piperniță-25 lei

panou de plută in camera băieților-20 lei

2 x draperie în camera fetelor- 56  lei/bucata


pernuțe decorative în camera fetelor- 25 lei/bucata

pernă decorativă pentru canapea - 35 lei
covoraș de baie- 18 lei
ceas de perete-18 lei


Sigur, nimic din cele de mai sus nu sunt de necesitate urgentă și avem în familie destule priorități în privința cheltuielilor… dar îmi dau voie ca măcar virtual să exprim dorințe. 
Aceasta nu înseamnă că îmi leg inima de aceste obiecte; dacă nu le voi avea niciodată în casă înseamnă că nu îmi vor fi fost de folos cu adevărat.

Comentarii

Elena a spus…
Toate sunt drăguțe și copiii cred ca ar fi recunoscători sa le aibă și sa le vadă in fiecare zi de primăvara. Ce bine ai zis la final! Doamne ajuta, sa se facă voia Lui!
Andreea a spus…
După cum le spune Sf Ap Pavel corintenilor (și acum nouă), in prima epistola (capitolul 6): “Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos. Toate îmi sunt îngăduite, dar nu mă voi lăsa biruit de ceva.”
Trebuie citit tot capitolul, cei lacomi sunt puși in aceeași oala cu nedrepții, cu idolatrii, cu hotii, cu bețivii, cu adulterii, cu tot ce e mai urât..
Cum am crescut cu destule lipsuri, mă las ușor furată de lucruri, sunt lacoma dorind multe, dar văd cum Cineva îmi pune cumva frână, de aceea nu sunt bogată (dpdv financiar)… 🙃
Andreea Napirlica a spus…
Toate sunt de bun gust și în ton cu primăvara..
Cred ca noi femeile mereu avem creativitatea amenajării căminului..
Eu am început încet încet sa mă debarasez de lucrurile care nu mai îmi trebuiau și sa mai eliberez spațiu.
Perdelele îmi plac și mie în mod special, dar nu am decât un singur schimb când le spăl pe cele în uz...
Eu nu prea am dat importanta la decarorarea sau înnoire mobilierului prin casa deoarece când sunt copiii mici se și strica repede una alta..
Țin sa fie ordine, nu lux...
Andreea a spus…
Nu știu câte familii numeroase își permit sau își doresc sa trăiască in lux in România, astfel de familii trebuie sa funcționeze practic, iar viata de lux cu cea practica nu prea se pupă. Luxul este împovărător in veșnicie, pentru ca in acest caz obiectele sunt prețuite mai mult decât sufletele. ☹️
Dacă te debarasezi de obiecte înseamnă că esti mai mult decât bogata, știi ca nu e bogat acela care are multe, ci acela care n-are trebuință de multe…
“De vei vedea pe cineva care nu are trebuință de multe, să crezi că este mai bogat decât oricine.”
(Sf. Ioan Gură de Aur- “Omilii la parabola despre săracul Lazăr și bogatul nemilostiv”)
Andreea Napirlica a spus…
Da, asa este. Mulțumesc pt reamintirea de la Sf. Ioan Hrisostom🙏😍
Daniela a spus…
Ce lucrușoare frumoase ai selectat! Pentru bomboniera borcan poți urmări reducerile de la english home. Aveau și la Jysk într-o vreme, dar cu inimioară în loc de pasăre.
Andreea a spus…
Sunt de la LPP- Sinsay, au cele mai mici prețuri și adesea voucher de reduceri suplimentare. Îmi place de polonezi ca știu sa se descurce in plan național si internațional. Ce frumos ar fi sa ia exemplul lor și țara noastră!
Mulțumesc pentru timpul tău, Daniela! Nu vreau sa-l răpesc nimănui, dar e o împlinire și asta, sa primesti feed-back pe diferite teme de la cineva de departe🙃
Luiza a spus…
Si mie imi plac obiectele pe care le-ai ales. Cred ca tine de noi, ca femei, sa ne dorim o căsuță frumoasa, aranjată și decorata. Incerc si eu sa nu exagerez, și imi aduc aminte cum spunea Sf Paisie ca el avea niste cuie bătute în care își agăța puținele lucruri și făcea comparație cu cuierele, accentuând ca ambele făceau același lucru la fel de bine. Ei, Doamne...
Andreea a spus…
Mi-ai amintit de alt cuvânt al Cuviosului Paisie, foarte tranșant. Pe noi ne șochează, dar ne arată ca mai avem muuult de lucru:

*Trebuie să evităm lucrurile lumești, ca să nu ne răpească inima și să ne folosim de cele simple, numai pentru a ne sluji de ele. Să ne îngrijim însă să fie sobre. Dacă doresc să folosesc un lucru frumos, înseamnă că dau toată inima mea frumuseții și pentru Dumnezeu nu rămâne nici o bucățică. Treci pe undeva și vezi o casă cu marmură cu o înfățișare frumoasă, cu sculpturi, etc. Te minunezi de pietre, de cărămizi și își lași inima ta acolo. Sau vezi într-un magazin niște rame frumoase pentru ochelarii tăi și le dorești. Dacă nu le cumperi îți lași inima ta în magazin. Dacă le cumperi îți atărni inima de ramele ce le porți. În special femeile sunt furate ușor. Puține sunt acelea care nu-și vând inima celor deșarte.

Vreau să spun că diavolul le fură bogăția inimii lor cu toate cele lumești, colorate, strălucitoare. Una are nevoie de o farfurie? Va căuta să afle o farfurie cu flori . Ca și cum s-ar acri mâncarea dacă farfuria nu are flori. Unele femei duhovnicești sunt mișcate de lucruri părute serioase, de un vultur cu două capete, de pildă. Iar după aceea întreabă: ,,De ce nu ne mișcă cele duhovnicești?”

Cum să te miște, dacă inima ta e împrăștiată în dulapuri, în farfurii?

Nu ai inimă, ci numai carne, înlăuntrul căreia bate tic-tacul mecanic, ca ceasul, numai ca să poți merge. Pentru că puțin din inimă merge la un lucru, puțin la altul, iar pentru Hristos nu rămâne nimic.*

-Cu durere și dragoste pentru omul contemporan

Postări populare