La noi în casă

 La noi în casă e cald, pentru ca suntem 9 suflete, fiecare cu propria căldură facem temperatura optimă în interior. 🔥

La noi în casă miroase mereu a paine coaptă, a prăjituri sau a mâncare proaspătă, pentru ca se mănâncă mult și des și se gătește la fel. 🍲

Încercăm să menținem spațiul ordonat, deși mânuțele cele mai mici scotocesc peste tot și împrăștie tot felul de obiecte unde nici nu te aștepți… 🧹

În urmă cu 4 ani, când am schimbat locuința, am afișat acest program de care încă încercăm să ne ținem toți, mici și mari, cu câteva excepții necesare (schimbăm așternuturi, fețe de masă, fețe de pernă mai des, ori de câte ori e nevoie 😬) 📝


În ziua nuntii am primit în dar câteva cărți de la o dragă colegă de clasă din liceu, printre care cea din care am extras acest fragment (mulțumesc, Raluca!): ❤️



Comentarii

Maria a spus…
În casă la voi este Duhul Cel Bun! Gânduri de bine!
Andreea a spus…
Exact cum spune autorul, se simte că este si la dumneavoastră acasă, și în toate casele în care e chemat în rugăciune numele lui Dumnezeu, iar membrii familiei se spovedesc și se împărtășesc, devenind biserici vii, în ciuda neputințelor și a căderilor noastre 🤗
Maria I. a spus…
Cat de des mergeți la spovedit? Cum să îi fac pe copii să fie mai receptivi la ideea de spovedanie?
Andreea a spus…
Încercăm să ajungem cat mai des cu putință. Văzându-ne copiii, vor lua și ei exemplu. E bine să le intre în reflex spovedania și să o facă dinainte de a împlini 6 ani, chiar de când încep să lege propoziții, inainte de fiecare Împărtășanie. Dacă vorbesc bine știu și ca fac rău atunci când îl fac și tot în acea perioadă se deprind și cu rugăciunea…

“ Un oarecare egiptean, om viclean, s-a indragostit de o femeie casatorita si la locul ei. Nu putea insa sa o necinsteasca si astfel a apelat la un vrajitor. Dupa ce l-a platit, i-a cerut sa faca vraji incat sotul acesteia sa o alunge.

Vrajitorul a incercat, dar pentru ca nu a reusit sa suceasca mintea femeii, i-a facut vraji incat aceasta arata ca o iapa.

Barbatul ei a inceput sa planga si sa se tanguiasca. Trei zile, iapa nu a scos niciun cuvant si nici nu a mancat nimic. Pana la urma i-a pus capastru si a condus-o la sfantul mucenic Macarie.

-De ce ne-ai adus aici aceasta iapa? au intrebat tulburati calugarii, care se gaseau in apropierea chiliei mucenicului.

-Ca sa se miluiasca cu rugaciunea avvei Macarie, a raspuns acela.

-Ce rau a facut?

-Aceasta pe care o vedeti, a expilicat acel, era nevasta mea, insa, nu stiu cum, s-a transformat in iapa. Are chiar trei zile de cand nu a mancat nimic.

Calugarii s-au apropiat de mucenic si i-au spus:

-Un om a adus aici un cal.

-Voi sunteti cai, a raspuns acela, pentru ca aveti ochi de cal. Aceea este insa femeie, asa cum a fost nascuta.

Dupa aceea a binecuvantat apa, a turnat-o pe capul si s-a rugat pentru aceasta. Asa a facut-o sa o vada toti iarasi femeie. Si dupa ce i-a dat sa manance, a lasat-o sa plece impreuna cu sotul ei.

Insa pe cand pleca, a sfatuit-o sa nu lipseasca niciodata de la biserica si nici sa nu stea departe de Sfanta Impartasanie. „Acesta, i-a subliniat, ai patit-o pentru ca nu te-ai impartasit de cinci saptamani cu nemuritoarele Taine”.
Maria I. a spus…
Vai de mine! 5 saptamani?! Eu credeam ca la 40 de zile e prea des. Deci de asta viata mea e ceva de neînțeles și nu progresez cu nimic… ca nu iau medicamentele la timp! Multumesc mult pentru cuvânt!
Anonim a spus…
Rutina de curățenie depinde de numarul de locuitori ai casei și vârsta acestora. Eu nu am copii, dar am un fix, în fiecare dimineață pe întuneric deschid toate geamurile din casa pentru 30 minute. Aceasta e rutina mea, în rest sunt de obicei toate la locul lor, mai puțin gândurile zburdalnice😄
O.
Luiza a spus…
Mi-a placut mult pasajul din carte, chiar am salvat poza ca învățătura sa nu pierd din vedere esentialul de la prea multă curățenie.
Andreea a spus…
Dreapta socoteală ne lipsește adesea, din păcate, unele exagerăm cu curățenia, altele cu superficialitatea sau cu lenea 🫤 …
Îți doresc să ai sănătate, Luiza, să te poți bucura pe deplin de ceea ce îți dăruiește Dumnezeu în fiecare zi!

Postări populare