Însemnări de weekend

 Fiindcă îmi place să le citesc pe ale altora, preiau modelul postării de la Daniela.

🌼Pentru astăzi, 23 iunie 2024

Afară…

Caniculă. Este Pogorârea Sfântului Duh. Am participat la Sfânta Liturghie și vom merge mai pe înserat la Vecernia plecării genunchilor, pe care nu a mai săvârșit-o preotul imediat după Liturghie, fiind mult prea cald și mulțimea de copii- foarte obosiți și plângăcioși.

 Mă gândesc…

Este pentru a cincisprezecea oară când petrecem sărbătoarea aceasta aici, în parohie. Mulți dintre cei care erau în biserică la început nu mai sunt acum, dar au apărut la fel de mulți copii între timp și s-a schimbat complet atmosfera. 

Și ca azi este ziua de naștere a colegei mele de bancă din liceu, Oana. Nu am mai vorbit cu ea de 15 ani, când a plecat la Bruxelles, și nici pe internet nu o găsesc. Sper să fie bine, sănătoasă și bucuroasă acolo unde e acum.

Sunt recunoscătoare…

Am primit de dimineață de la o fostă elevă care acum este educatoare o orhidee foarte frumoasă, m-a făcut să zâmbesc, cu gândul că dar din dar se face Rai. Chiar se face! ☺️

Din bucătărie…

🥄 ciorbiță ușoară de dovlecei, varză, suc de roșii,  rădăcinoase și multă verdeață proaspătă din grădină- de servit așa simplu, rece, sau caldă cu iaurt grecesc/smântână

🍴musaca de dovlecei cu carne de vită 

🍴 pilaf cu pește la cuptor în sos de roșii

🥄înghețată de casă duo cu vanilie și cacao


Sunt îmbrăcată…

Cu o rochiță de casă răcoroasă din bumbac, largă, cu bretele, până la genunchi, este albă cu flori verzi. O port cu plăcere de 13 ani în fiecare vară, însărcinată sau nu 🤭

Meșteresc…

Am pus ieri deoparte câteva cămăși cu mânecă scurtă pe care soțul meu nu le mai poartă cu gândul să le transform în rochițe sau fustițe pentru fete. Să văd ce reușesc să fac 👗 

cam așa 

Citesc…

Nu prea reușesc să citesc… Cel mult câteva pagini înainte de culcare, deci și lecturile mele sunt aceleași timp de săptămâni în șir. Altfel au grijă năzdrăvanii mici să îmi distragă atenția constant. Fiindcă scriu de la țară, aici parcurg aceste două volume: 

Sper…

Sa trecem cu bine săptămâna care vine. Și soțul meu mai are un examen, și unul dintre copii.

Învăț…

Sa am răbdare și să accept tot ce se întâmplă în ideea că “așa-mi trebuie”!

Ascult…

Cum vorbesc copiii și pe bebe bombănind de zor.

Un film…


Un citat…

Atât de greu pare să devenim toate!

“O soţie înţeleaptă lângă un suflet mare, o soţie potrivită lângă omul cu chemare este cel mai mare dar al lui Dumnezeu. Nenumăraţi oameni înzestraţi s-au pierdut, au fost înghiţiţi de mediocritate pentru că au avut soţii nesăbuite care i-au tras mereu în jos în lumea lor mărginită. O soţie aleasă, întotdeauna se face soclu pentru soţul ei pe care îl ridică, îl ajută să stea acolo unde îi este locul în faţa lumii.” (ÎPS Justinian Chira)
 

Mă opresc aici, altfel trece ziua și nu mai isprăvesc cu scrisul… 

🌼 Tuturor zile de praznic cu mângâiere și bucurie, și o săptămână umbrită de harul câștigat în aceste zile!


Comentarii

Maria a spus…
Dragă Andreea, ce jurnal frumos! Cu ochii minții v-am privit și cu inima v-am simțit! Mult succes părintelui și școlarului la examen!
Noi avem mâine hramul bisericii!
Seara liniștită și zi de praznic binecuvântată!
Andreea a spus…
Amin, Doamne ajută!
Noi astăzi am avut hram în filie. Din păcate în zona noastră în sate se sărbătorește “nedeia” (sau “ruga” în Banat) în ziua hramului sau în duminica dinainte (dacă e într-o sărbătoare ce pică în altă zi a săptămânii) și oamenii cam lipsesc de la biserică… dar slavă Domnului, credincioșii adevărați nu lipsesc!
Luiza a spus…
Frumoasa fila de jurnal, la cât mai multe!
Andreea a spus…
Mulțumesc, Luiza! Aștept să mai citesc și pe pagina ta ceva… 🤗

Postări populare