Nontoxic

 


Imi ia câteva zile să ascult dialogul acesta dintre cele două femei, pe bucățele, desigur. Încă nu am isprăvit… Pe unele dintre cele auzite le știam, (am ținut cont de sfaturile Ligiei Pop mulți ani la rând) și am încercat să le aplic: fără tigăi cu strat anti-aderent teflonat, fără ustensile de gătit din plastic, mi-am preparat singură soluții de curățare pe bază de oțet, am înlocuit detergenții din comerț cu nucile de săpun, am ales deodorante inofensive, nu folosim ulei de floarea soarelui la gătit, am citit etichetele produselor cumpărate, suntem foarte selectivi.

Dar pe altele dintre informațiile împărtășite de Angelina nu le cunoșteam și sunt binevenite, trebuie să le notez. Poate sunt de folos și altora… e doar de  ignorat partea cu filosofia tantrică și ce spune despre meditație🫣

⚠️ Farfuriile colorate conțin mult plumb în vopselurile cu care sunt decorate, ne facilitează intoxicația cu metale grele;

⚠️Cuțitele din inox distrug antioxidanții din legume și din fructe, trebuie înlocuite cu cele ceramice. (Același lucru ar fi valabil și în cazul vaselor din inox, cel puțin așa știam despre spanac- nu se gătește în vase din inox);

⚠️ Femeile au nevoie de 10 ore de somn de calitate, mai mult decât bărbații;

⚠️ Ouăle, ca superalimente, pot fi consumate în cazul copiilor câte 2 zilnic, iar adulții pot servi câte 4;

⚠️ Carnea de vită este de preferat în meniul nostru, pentru că la vaci digestia este lentă în stomacul tetracameral- prin urmare are carnea mai sănătoasă;

⚠️Jurnal menstrual- săptămânal observarea si notarea stărilor prin care trec, cum mă simt, în funcție de etapele ciclului menstrual, implicit de nivelul hormonilor feminini;

⚠️ Este bine ca analizele medicale în cazul femeilor să fie făcute cu câteva zile înainte de menstruație, pentru ca atunci organismul este inflamat și rezultatele sunt elocvente.


Comentarii

Postări populare