11.10.24

Cu alți ochi

 

F, clasa pregătitoare
Sunt o fire aspră, cu mine și cu ceilalți, dar mă adaptez din mers oricărui context ca să nu aibă nimeni de suferit. Din fericire copiii nu se lasă afectați de asprimea mea și prețuiesc mai mult momentele de blândețe.

Nu sunt vreo frumusețe, dar mă bucura desenele spontane pe care mi le fac copiii și reușesc să mă văd și să mă analizez prin ochii lor. 🧐

R, 3 ani
(“Eu și Mama”)


Un comentariu:

Andreea Napirlica spunea...

Ce desene sugestive au făcut fetitele!
Andreea, eu cred ca ești sensibila în adâncul sufletului, doar ca ți-ai cultivat această duritate.. Cred ca ți-ai impus foarte tare și pt ca ești preoteasa, dar mai ales mama.
Ori o mama, spre deosebire de o bunica, trebuie sa fie un pic mai aspra, mai dura.

Te îmbrățișez cu drag în numele Domnului Hristos 🙏🙏🙏

Cu alți ochi