19.10.24

Însemnări de weekend

 Pentru astăzi, 19 octombrie 

Afară…

A fost soare, dar a bătut tare vântul rece. Cei mici sunt un pic răciți, astăzi nu au ieșit din casă.

În casă…

E bine, mai bine decât în cealaltă chirie, chiar dacă aici spațiul este mai mic și suntem mai îngrămădiți, avem mai multă lumină și în general condiții mai bune. Copiii sunt fericiți. Bine… ei sunt fericiți oriunde atâta timp cat nu le lipsește nimic. Are Cineva grijă de ei în permanență. 

Din bucătărie…

Am hrănit ceata cu omletă cu brânză de dimineață și cacao cu lapte, la prânz supă minestrone, pilaf cu piept de pui sau peștișori prăjiți + păstăi de fasole galbenă prăjită în unt cu usturoi, negresa cu biluțe de brânză dulce inserate pe alocuri, la gustare covrigei cu brânză și chimen, iar la cină niște iaurt.

Ma gândesc…

Că tot răul este spre bine. Am purtat multă răzvrătire în suflet, a fost foarte greu cu mutarea, dar Dumnezeu convertește întotdeauna uratul în frumos.

Acum suntem mult mai aproape de școlile copiilor și îmi permit să fac eu plimbările zilnice să duc/aduc fetele, să îl odihnesc pe soțul meu de condus mașina, și să mai și trec uneori dimineața pe la biserică, să ascult Apostolul și Evanghelia zilei, să mă închin Sfinților din racle și apoi să îmi continui treaba în liniște și cu spor.

Citesc…

Din când în când, câte un articol de pe diferite site-uri sau bloguri. Nu am avut răgaz săptămâna aceasta să șed și să mă liniștesc.

Ascult…

Am ascultat cântecele de toamnă împreună cu cei mici în timp ce trebăluiam de le știu pe toate acum. 🤭

O fotografie…


Un citat…

Duminică aducătoare de pace și o săptămână plină de întâmplări cu folos să vină!

2 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Domane ajuta, Andreea. O săptămână cu mult spor în toate!

Daniela spunea...

Sănătate multă micuților tăi, dragă Andreea!
Mă bucur mult că v-ați liniștit cu mutarea și că vă simțiți bine în noua căsuță.
Maica Domnului să vă fie ocrotitoare mereu!

Însemnări de weekend