Curățenie generală

 

Eşti ca un dulap... Ca un dulap mare, plin până la refuz.

Haine, lenjerie, pături, cearceafuri, plǎpumi, fețe de pernă, genți, şepci şi pantofi... Unele vechi, altele noi, altele rupte. Unele curate, altele murdare, altele pătate. O amestecătură... 

Şi de atâtea lucruri care s-au adunat în tine, te-ai săturat... Ai ajuns la capătul puterilor.

Trebuie să faci curățenie.

Să deschizi uşile dulapului şi să le scoți pe toate afară...

Tot ce este de aruncat să fie aruncat.

Tot ce este de cârpit să fie cârpit.

Tot ce este de spălat să fie spălat.

Tot ce este de călcat să fie călcat.

Încet-încet. Fără grabă.

Şi, după ce vei hotărî ce este de păstrat şi ce este de aruncat, după ce le vei spăla şi le vei călca pe cele ce rămân, să le pui iarăşi în tine, frumoase şi aranjate...

Eşti ca un dulap...

Un dulap mare, plin până la refuz.

Nu-i mare lucru.

Ai nevoie de o curățenie generală în viața ta.

Eleftherios Eleftheriadis - Iarăși de la început

Comentarii

Maria a spus…
Foarte potrivit fragmentul pentru perioada aceasta de post! Domnul să ne lumineze, să ne ajute sa facem spovedanie însoțită de pocăință și de dorință de îndreptare! Va trimitem gânduri bune!
Andreea Napirlica a spus…
E cred ca sunt un dulap în ambele sensuri ale cuvântului!
Doamne, ai mila de noi!

Chiar ma gândeam ca încercările sunt ca un detergent, sa spele murdăria din dulap..
Săptămânile astea au fost mai grele pt mine, dar osardia sufleteasca a învins orice teama, ma refer ca imbolavindu-ma medicii mi-au sugerat sa renunț la post, însă sufletul meu nu a fost de acord, și cum ma preocupam cu ce voi manca, având restricții la mai multe alimente de post, am primit ajutor și de la tine, și de la alte prietene dragi.
Mulțumesc din ❤️
Andreea a spus…
Doamna Maria, iertati-mă că am fost la “per tu” pana acum. Le știți mai bine decât mine pe toate, as avea atatea de învățat de la dumneavoastră!
Andreea a spus…
Andreea, vor trece toate… ce farmec ar avea cele bune dacă nu ne-am ciocni și de încercări?
Dulap= bărbat voinic (NU femeie) sau scândură (și ca obiect de mobilier) 😬
Andreea Napirlica a spus…
Am înțeles sensurile 😊
Andreea a spus…
Andreea, esti frumoasa așa cum esti, mai ales in ochii celor care te iubesc 🤗
Maria a spus…
Dragă Andreea, Maria aș dori să rămân și de acum încolo, fără alte apelative...chiar dacă nu ne-am văzut, suntem în același Duh. Te simt aproape, sufletele noastre sunt în comuniune.... eu sunt și la strană, la toate slujbele și, ești acolo cu mine dimpreună cu obștea ta, cu credincioșii voștri. Va veni o zi când Domnul ne va aduce și față către față, ne mai lasă o leacă să fie bucuria mai mare! Îmbrățișări strânse pline de senin intr-o zi cu ploaie!

Postări populare