Salate și sălătuțe

 

Salată cu ciuperci și semințe de cânepă

O căpățâna de salata verde

Câteva roșii cherry

2-3 castraveți murati

300 g ciupercuțe sotate și scurse in sită

3 linguri semințe de cânepa

2 linguri fulgi de drojdie inactivă

Puțin ulei de măsline, puțină zeama de lămâie, un praf de sare

Salată cu năut

Salată cu tofu

Salată de fructe

Cuviosul Porfirie insista:

- Să mâncați lăptuci!!!


Îmi plac salatele pentru că se fac ușor din ce ingrediente avem la îndemână, uleiul de măsline, zeama de lămâie si fulgii de drojdie inactivă le dau un gust plăcut si nimeni nu le refuză la orice oră atunci când ne e foame. Am lasat la urma desertul 😋

Comentarii

Maria a spus…
Cât de bine arată toate! Acum am ajuns de la Sfântul Maslu și o salata pregătesc. Mulțumesc pentru ideea cu fulgii de drojdie. Nu m-as fi gândit acum...înainte să merg am copt câteva chifle integrale cu semințe. Seară cu pace în căsuța voastră, dragă Andreea!
Andreea a spus…
Gând la gând, cu bucurie!
Cred ca avem suflete îngemanate… “kindred spirits” ☺️
Maria a spus…
Dragă Andreea, îți împărtășesc o bucurie! Fiica noastră, primul născut, se căsătorește și este plecata cu viitorul soț sa-si cumpere haine de nuntă. Eu și părintele ne-am rugat să-i putem plăti noi rochita, chiar dacă fata nu pretinde și își și permite fiind pe salariu. Acum i-am transferat bănuții....când ne-a trimis poza îmbrăcată în rochiță, inimă noastră s-a umplut de imn de slavă! Mulțumim Domnului pentru purtarea de grijă! Îți mulțumesc pentru părtășie! Seara cu pace!
Andreea a spus…
Mă bucur de bucuria dumneavoastră! Și noi ne-am cununat după Paști, când toți cântau “Hristos a înviat”, era o atmosfera atât de încurajatoare in ciuda sărăciei noastre pe toate planurile…!
Sa le dea Dumnezeu putere și răbdare sa ducă împreuna crucea pentru vesnicie!
Andreea a spus…
Nu mai știu ce sfânt spunea ca mama care va reuși sa le facă pe propriile fiice sa își păstreze fecioria pana la cununie se va mântui!
Maria a spus…
Mulțumim pentru gânduri și rugăciuni!
Elena a spus…
Ce practic! Merci, nu m-as fi gândit sa adaug proteinele vegetale direct in salatele verzi!
Andreea Napirlica a spus…
Am citit comentariile și deodată mi-am amintit de nunta voastră Andreea. Ce emoții mari, ce nunta frumoasa. Voi tineri și neștiutori, dar cu acea căldură liniștitoare în priviri...
Ce sobor frumos de preoți a fost la voi...
Mulțumesc pt amintirile acestea...
Mi-am adus aminte de CLAUDIA.. 🥹
Andreea a spus…
Da, mulți dintre cei care apar in fotografiile de la acel eveniment nu mai sunt astăzi printre noi… Tatăl meu, bunicul meu, soacra mea, bunicul soțului meu, un unchi, o mătușă, PS Gurie, Claudia… Claudia ar fi putut fi medic de familia in comuna noastră din Hunedoara, in urma cu 8 ani. Ar fi dus o viata liniștita acolo și Aurelian ar fi putut fi preot in comuna vecină. Au stat câteva zile la noi atunci și au întors planurile pe toate părțile… Dar ea și-a dorit o viață mai plină de aventură, a ars ca o flacără puternică și s-a mistuit prea repede. O pomenim la fiecare Sfântă Liturghie, cu dor și cu nădejde…
Andreea Napirlica a spus…
Da, Andreea! În doar 16 ani au plecat atât de mulți oameni dragi...
Claudia, atât cât pot și eu o pomenesc...
Dumnezeu să-i odihnească pe toți întru împărăția Lui! 🥹

Postări populare