Reguli de aur

 Tăişul suferinţei pe care, fără să vrei, poate, îl împlânţi într-o inimă străină îţi va străpunge şi ţie inima, după legea dreptei răsplăţi, „Cu măsura cu care măsuraţi vi se va măsura” (Matei 7, 2). Nu vrei să suferi, nu-l face pe altul să sufere.

Sfântul Ioan de Kronstadt- Viața mea în Hristos


o carte pentru copii frumos ilustrată ce aduce în discuție principiul biblic “Ce doriți să vă facă vouă oamenii, faceți-le și voi lor asemenea”, din perspectiva tuturor culturilor lumii
o carte pentru copii, superb ilustrată, ce redă un principiu biblic, prezentat din perspectiva tuturor culturilor lumii



Comentarii

Maria a spus…
Cat ma bucur de cărțile pentru copii pe care le împărtășești cu noi, Andreea! Nu le mai știu...Noi, îndată așteptăm nepoți și, ma vizionez citindu-le tinandu-i în poala! Tocmai am întrat aici sa scriu un gând pe care l-am citit în dimineața asta... ,,Nu este niciodată nimeni degeaba lângă tine.El este cu știința lui Dumnezeu, ca tu să-l ajuți sau să te folosești ". Pr. Arsenie Papacioc
Andreea a spus…
Și eu, Maria… mă gândesc ca bebelușii mei nu mai sunt bebeluși in doi-trei ani și atunci îmi vor aduce copiii cei mari nepoții sa ii cresc 😄
Elena a spus…
Îți sunt recunoscatoare ca de fiecare data când intru aici gasesc ceva folositor, in postări și in comentarii! Se aduna o comunitate aici schimbând idei ☺️
Andreea a spus…
Elena, mă bucur dacă îți pare folositor!
Maria a spus…
Dragă Andreea, seară cu pace și noapte odihnitoare vă doresc, iar ziua de duminică sa reverse belșug de Har în inimile voastre! Gânduri bune !
Andreea a spus…
Mulțumesc mult pentru gânduri si căldura sufletească ce o transmiți, Maria! Să vă înmulțească Maica Domnului bucuria în fiecare zi!
Maria a spus…
Dragă Andreea, astăzi la Liturghie am avut tamaie cu aroma de nucă de la Vatoped. Bucuria a fost mare pentru ca l-am avut în slujire și pe părintele duhovnic...emoții, trăiri, binecuvântări...slăvit să fie Domnul pentru oamenii pe care ni-i aduce în preajmă! Îmbrățișări strânse!
Andreea a spus…
Ce frumos! Memoria olfactivă o sa-ti aducă in suflet trăirea senină de astăzi, ori de câte ori se va arde tămâia aceasta. Eu am o feblețe pentru mirul cu parfum de crini, soțul meu mi l-a dăruit la primele noastre întâlniri și apoi la prima sarcina am miruit zilnic burtica și ori de câte ori iau contact cu mirul cu aroma respectiva reînvie in mintea mea bucuria acelor zile de îndrăgosteală și tinerețe ☺️
Slavă Domnului pentru astăzi și pentru fiecare zi! 🤗

Postări populare