Condurul doamnei

 În primăvară am plantat pe lângă casă câteva semințe, cu slabe speranțe să răsară ceva, pliculețele au fost foarte ieftine și de obicei nu ne răsar semințele cumpărate la reducere.

 În trei luni nu am putut să îmi dau seama dacă a germinat sau nu vreo plăntuță semănată printre alte plante apărute spontan. Abia săptămâna trecută am observat ca au înflorit niște floricele parfumate, portocalii, încercând să se cațere pe ceva… tulpinile firave sunt încărcate de bobocei. 🙂

Sper să nu se ofilească  toate până sâmbătă, când îl aniversăm pe unul dintre băieți, ca să îi ornăm tortul de ciocolată cu flori comestibile de condurul doamnei.



Comentarii

maria a spus…
Condurași! ♡
Aceste floricele îmi amintesc de copilăria mea - bunica din partea tatălui avea mereu vara condurași în fața casei.
Andreea a spus…
Le-ați gustat? Au aromă de pepene galben sau de piersică 😋
maria a spus…
Nu știam că sunt comestibili condurașii. Nu i-am gustat niciodată.
Andreea a spus…
Nici eu nu i-am gustat încă, doar copiii. Am aflat recent ca se pot consuma, florile, frunzele și semințele.
Daniela a spus…
Interesant! Îmi plac și florile, dar și denumirea lor. Nu am gustat niciodată...
La mulți ani binecuvântați sărbătoritului! 🤗😘

Postări populare