Însemnări de weekend (1/2)

 Pentru astăzi, 3 august 🦔

Îmi place foarte mult luna august. Aromele, culorile, sărbătorile o fac specială. Este ultima lună a anului bisericesc.

Mama a organizat astăzi parastasul de 2 ani pentru tata, iar mâine este ziua lui de naștere. Mi-a părut rău ca nu am putut participa acolo din mai multe motive, dar l-am rugat pe părintele să săvârșească la noi Liturghia pentru cei adormiți astăzi și slujba parastasului întreagă, nu scurtată cum se obișnuiește la mama acasă. Am pregătit colivă și fursecuri de ovăz cu cocos și stafide. Mama a făcut salată orientală, salată de vinete, sarmale de post, ciorbă de fasole boabe, albinița de post, cozonac de post și cornulețe cu gem. 

Noaptea trecută l-am visat pe tata: era bucuros și a venit la mine să mă îmbrățișeze. Astăzi mi-a stat gândul numai la el în timpul Liturghiei, am simțit și nodul în gât continuu. Sper să fi primit mângâiere. Mi-e dor de tati. 





Comentarii

Andreea Napirlica a spus…
Multă mângâiere de la Domnul pentru mama ta, Andreea! Trebuie să îi fie tare greu....
Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească întru împărăția Sa!
Maria a spus…
Dumnezeu sa-l ierte și să-l odihnească, iar pe voi să vă mângâie!
Andreea a spus…
Amin!
Mulțumim. Mama s-a obișnuit, e bine…

Postări populare