Însemnări de weekend

 Pentru astăzi, 7 septembrie 

Mâncăm ultimii pepeni și avem mere gustoase direct din copac. Și au înflorit topinamburii.

Afară…

A fost cald și frumos astăzi. Copiii au chicotit toată ziua jucându-se cu cățelul și ajutându-l pe tata să facă detailing mașinii.

În casă…

Sunt foarte obosită, stresată, agitată. Toată ziua am stat în picioare și încă nu am terminat treburile. Din păcate (sau din fericire) e final de vacanță și vom sta mai puțin la țară și mai mult în oraș de acum… sunt nemulțumită că nu am reușit să termin dezinfecția, fiindcă o dată la 2-3 ani exact in această perioadă apar intrușii rozători ca să umbrească bucuria praznicului Nașterii Maicii Domnului. Casa de la țară este construită anapoda și dacă aș putea, aș demola-o și aș reconstrui-o. Dar nu am această superputere…

Din bucătărie…

Astăzi am gătit: supa de pui cu  tăieței, ciupercuțe la cuptor umplute cu cașcaval, nuggets de pui la cuptor, un soi de șnițele  din piciorușele ciupercuțelor (cu ou, pesmet, parmezan și puțin pătrunjel- chiar arată ca șnițelele de pui și gustul e asemănător), cartofi dulci, salată de crudități. Am mai servit iaurt grecesc cu chia și miere. Pentru desert ne-am aprovizionat cu plăcințele-biscuiți cu măr și scorțișoară Lovita de la Roshen, am găsit la Penny la reducere 40%, cu 16 lei/kg. Sunt cam dulci, dar nu îi consumăm în exces.

Sper…
Să doarmă puișorul în noaptea aceasta, să mă pot odihni. Urmează o săptămână mai stresantă ca niciodată, cu încă o școlăriță care începe această etapă, cu multe schimbări și și mai multe cerințe, cheltuieli și anunțuri. Anul trecut am făcut otită când a început școala, eram sătulă să aud solicitări de toate felurile de la toți școlarii și informații venite în neștire pe grupurile de wapp.

Un film…
L-am văzut mai demult și îmi tot apar pe ytb secvențe din acest film, cu una dintre actrițele preferate; implică pocăința, renunțarea la sine și iertarea.

Ascult…

Un citat…
Doamne, luminează-mi întunericul!” - Sf Grigorie Palama (l-a menționat Pr Theologos)

Praznic cu mângâiere tuturor!


Comentarii

Maria a spus…
Dragii mei, să aveți sănătate și înțelepciune de a vedea esențialul. După ani și ani de școală am realizat că e nevoie de mult discernământ. Am greș ca părinte cu fiecare copil -școlar. Te înțeleg cu locuința. Asa ne-am dus și noi tinerețea. Încă suntem navetiști, dar nu mai avem copii mici. Ție ti-e mult mai greu. Îl rog pe Domnul să-ti înnoiască puterile. Strânse îmbrățișări din târg!
Andreea a spus…
Mulțumesc, doamna Maria, pentru încurajare! 🤗

Postări populare